ISMERD MEG ŐT IS A KERESZTÉNY RANDIN!

A KERESZTÉNY RANDIN RÁD TALÁL AZ IGAZI TÁRS ÉS A BOLDOGSÁG!


A Blasius Info - Gyakori Kérdések oldalának hirdetése. - nemzeti - kultúra - politika - hírek - képek - haza - család - történelem - fórum - magyarországon
NEM TUDOD? - KÉRDEZD MEG! EGYÜTT MEGVÁLASZOLJUK!!
www.gyakorikerdesek.blasiusinfo.hu


ADJA FEL ÖN IS INGYENES HIRDETÉSÉT AZ APRÓ NET OLDALÁN!

Apró Net: egy oldal, ahol TELJESEN INGYENESEN adhatja fel apróhirdetését!

Vissza az oldal tetejére. - hírek - történelem - képek - haza - kultúra - nemzeti - magyarországon - fórum - politika - család

FŐOLDAL / HÍREK / Pesterzsébeten járt Vitézy Dávid, a VEKE elnöke

A Nemzeti Fórum Egyesület pesterzsébeti szervezetének Pesterzsébeten járt Vitézy Dávid, a VEKE elnöke című cikkének az illusztrációja. - hírek - kultúra - politika - nemzeti - haza - család - fórum - történelem - képek - magyarországon A BKV botrány kezdetéről, okairól, felelőseiről és a pesterzsébeti tömegközlekedés javításának jövőbeli módjairól beszélt Vitézy Dávid, a VEKE elnöke, a BKV felügyelő bizottságának Fideszes delegáltja szeptember 15-én, a Fidesz képviselői által szervezett lakossági fórumon.

A BKV körül hónapok óta dagad a botrány, szinte minden héten előkerül egy zavaros intézkedést leleplező dokumentum, vagy újabb név bukkan fel a több száz milliós végkielégítést átvevők listáján. Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke keddi előadásán elmondta, hogy ez korán sem új keletű jelenség a BKV-nál.

A vállalat 2006-ban, Aba Botond bukásával, a Combino-botrány kirobbanásával és Hagyó Miklós szocialista főpolgármester helyettes BKV felügyelői megbízatásával kezdte meg mélyrepülését, habár azelőtt sem működött minden felhőtlenül odabent. BKV ügyes - bajos dolgaival korábban már mi is foglalkoztunk, így ezt még egyszer nem taglalnánk részletesen újra.

A VEKE elnökének véleménye szerint a legnagyobb baj, hogy az irtózatos pénzszórás mellett a fejlesztésre, korszerűsítésre, jármű vásárlásra a vállalat évek óta nem költ eleget. Kelet európai viszonylatban Magyarország járműparkjának életkora messze az átlag felett van. Míg Prágában például a buszok átlagéletkora 5-6 év, addig Magyarországon 16. Ez azzal jár, hogy egyrészt lassabb, kényelmetlenebb, és környezetszennyezőbb a tömegközlekedés, másrészt az elavult járművek gyakran meghibásodnak, lerobbannak, és akadályozzák a közlekedést, amellett, hogy az utasok menetideje is jelentősen meghosszabbodik.

A VEKE számításai szerint, ahhoz, hogy a jövőben Budapest tömegközlekedése megfelelően, élhetően, és hatékonyan működjön, a vállalatnak évente 140 járművet kellene vásárolnia. Ezt az éves limitet az elmúlt 20 évben egyszer sem sikerült elérniük. Az elavult és nem megfelelő számú járműpark főleg a külső kerületek, egyebek között Pesterzsébet tömegközlekedésében okoz problémákat, fennakadásokat. Így fordulhat elő - ahogy azt az előadáson felszólalók többsége is sérelmezte - hogy rengeteg a "hurokjárat", vagyis, míg egyik irányba tökéletesen lehet közlekedni, visszafelé vagy nincs semmi, vagy csak több átszállással lehet megoldani a hazajutást.

A kisnyugdíjastól a munkába járókig mindenki életét megnehezíti így a tömegközlekedés, emellett a felszólalók nehezményezték azt is, hogy a járatok menetideje nem elég sűrű, a kerület szélén lakóknak sokszor fél órákat kell várnia egy - egy járatra, ha a központba szeretnének eljutni, esetleg több tíz percet gyalogolnia a megállóig, a járatok rossz menettervének köszönhetően.

Vitézy Dávid az elhangzott felszólalásokra reagálva elmondta, hogy a jövőben várhatóan növelik Pesterzsébet járműparkját. A tervek szerint például a 23-as busz vonalán nem csak több járat fog indulni, hanem lesz köztük korszerű, alacsonypadlós autóbusz is.

A BKV jövőbeli koncepciói között szerepel az is, hogy a villamos pályákat renoválják, és a Margit hídról lebontott, használt, de az eddiginél jobb minőségű síneket fektetnek le a huszadik kerületben. A 21-es, elvult Ganz villamosokat is lecserélik majd, várhatóan Hannoveri járművekre - amilyenek pl az 52-es vonalon is vannak. Óriási előnyük a mostaniakkal szemben - mondta Vitézy Dávid, hogy nem csak korszerűbbek, de sokkal csendesebbek is, így kevésbé zavarják a lakók nyugalmát. A kötöttpályás közlekedés fejlesztését illetően jelenleg több szálon fut a tervezés. A cél az lenne, hogy a pesterzsébetiek villamossal is elérjék a ráckevei HÉV-et és a metrót is.

Eddigi olvasások száma:532

Vissza


ISMERD MEG ŐT IS A KERESZTÉNY RANDIN!

NE MARADJ KI A JÓBÓL! - ISMERKEDJ TE IS A KERESZTÉNY RANDIN


A Blasius Info - Gyakori Kérdések oldalának hirdetése. - történelem - hírek - képek - nemzeti - fórum - család - haza - kultúra - politika - magyarországon
NEM TUDOD? - KÉRDEZD MEG! EGYÜTT MEGVÁLASZOLJUK!!
www.gyakorikerdesek.blasiusinfo.hu


ADJA FEL ÖN IS INGYENES HIRDETÉSÉT AZ APRÓ NET OLDALÁN!

Adja fel ingyenesen hirdetését az Apró Net oldalán és az hamarosan célba ér!

Vissza az oldal tetejére. - nemzeti - család - fórum - kultúra - történelem - politika - hírek - haza - képek - magyarországon

Hogyha Facebook borítóképet keres a Facebook profiljára akkor jó helyen jár. Itt számtalan borítóképet talál!

A LEGSZEBB FACEBOOK IDŐVONALRA VALÓ BORÍTÓKÉPEK, AMIKNEK INGYENES A LETÖLTÉSE!
www.facebookboritokepek.blasiusinfo.hu


Tagjaink | Képek | Fórum | Alapszabály | Weboldal Ajánlása


nemzeti - kultúra - fórum - politika - magyarországon - haza - történelem - család
Szellemi Termékeket Fejlesztő és Koordináló Kreatív Szövetség (SzFK)
  nemzeti - kultúra - fórum - politika - magyarországon - haza - történelem - család
Hasznos linkek egy helyen. - Aki keres, az itt biztosan talál!




webmester: Varga Balázs Imre
www.blasiusinfo.hu